Care …Customer Care

      Niciun comentariu la Care …Customer Care

– A, nu, nu! îmi zice când am întins mâna spre nişte rame de ochelari …normale. Ăia clar nu sunt pentru dumneavoastră.

Am observat privirea ei ațintită asupra mea din prima clipă în care am păşit în magazin, în timp ce curentul mi-a zburătăcit nițel fusta de tul. Am simțit-o urmărindu-mi gesturile în timp ce îmi aşezam cu grijă, pe masă, pălăria şi ochelarii de soare.

Am ridicat o sprânceană, strângând buzele a nemulțumire. Nu mă simt foarte confortabil că trebuie să îmi iau ochelari, dar chiar trebuie. Cumva am impresia că persoanele cu ochelari sunt foarte serioase şi mature.

Si ce anume îmi recomandați? întreb cu toată reticența din lume. Serios?! zic aruncând o privire la ochelarii scoşi ..

Vă rog, încercați.

Am încercat şi a urmat parada celor mai haioşi şi colorați ochelari. Stiti ce? M-am simțit minunat. Si m-a făcut să îmi mai iau un moment şi să mă gândesc la mine. După câteva zile am ales ce am simțit că îmi aduce bucurie.

E aşa fain să simți că ai ales ceva ce te reprezintă şi să simți că acel vânzător chiar vrea să îți fie ție bine şi frumos. Vânzătorul cel mai bun este cel care e atent la potențialul client şi „îl simte” pentru că s-a conectat cu el din primul moment în care i-a păşit în prăvălie. Iar acel vânzător are un har. Harul de a aduce bucurie în viața clientului.

Customer care începe chiar din prima clipă în care clientul păşeşte în prăvălia ta.  ☆

Oare tu cum ți-ai ales ochelarii? Ai fost singur/ă sau cu cineva? Te-a ajutat sfatul vânzătorului? Ți s-a întâmplat ca un vânzator să îți recomande altceva şi să îți placă chiar mai mult decât ce voiai inițial? Cred că de multe ori este subestimată importanța omului de vânzare.

Indiferent dacă am sau nu ochelari, sunt lucruri pe care le văd. Pentru că le simt.

#thingsthatisee

Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *