Programul de suport doliu Între dor și viitor

Sunt onorată și emoționată și vreau să vă anunț că de azi într-o lună voi fi unul din cei doi facilitatori ai grupului ce va trece prin programul de suport de doliu „Între dor și viitor”.
Este un program pentru cei ce și-au pierdut partenerul, în care îmi împletesc cunoștințele și experiența acumulată ca trainer de empatie, life & grief coach și om care a avut și procesat propriile pierderi. Este un program ce va fi o călătorie pentru membrii grupului, o călătorie ce va fi ghidată de mine și prietena și colega mea, Claudia Pușcaru, psiholog, și va fi livrat prin asociația Există Viață după doliu

Te invit să citești mai jos mai multe detalii despre program și să urmărești evenimentul și pe Facebook
https://www.facebook.com/events/405115147482573

Pierderea partenerului/ partenerei poate aduce multe schimbări în familie (în relația cu socrii și copiii) și în cercul de prieteni (mulți se îndepărtează sau nu știu ce să spună). Nimic nu mai pare clar, apare un dezechilibru pe toate planurile și se pierde motivația de a face planuri de viitor în lipsa omului drag.

Pe 19 februarie lansăm grupul de suport „Între dor și viitor”, un spațiu sigur de susținere, împărtășire, regăsire, învățare și transformare.
Cine participă?
Din grupul “Între dor și viitor” fac parte oameni care au în comun durerea pierderii recente a partenerului de viață și care vor să învățăm împreună cum să ne înțelegem trăirile, să facem față situațiilor, uneori copleșitoare, apărute în urma pierderii.
Număr de locuri: minim 6 – maxim 10 persoane
Grupul va fi alcătuit din
– Femei și bărbați care și-au pierdut partenerul de viață în urmă cu minim 4 luni – 30 luni (orientativ)
– Cu sau fără copii în grijă
– Acces la laptop, tabletă sau smartphone și Internet stabil.
– Posibilitate de a participa 100% fără distrageri/ întreruperi la întâlniri
– fiind exclusiv online, nu este relevant orașul sau nici chiar țara în care locuiți, cât timp vorbiți fluent limba română.
Chiar dacă întâlnirile se vor desfășura online, solicităm participanților aceeași implicare pe care ar avea-o la întâlnirile față în față: punctualitate, ascultarea celorlalți, împărtășirea propriilor gânduri, interactivitate.

Programul și metodele
Grupul are o durată limitată de 4 luni și ne vom întâlni săptămânal. În total vor fi 14 întâlniri de grup online (pe ZOOM), cu durata între 2 ore si 2.5 ore.
Prima întâlnire va fi pe 19 februarie, în intervalul 18.30 – 21.00 (cu pauză).
Abordarea noastră este:
1. Înțelegem împreună ce este procesul de doliu, la ce manifestări să ne așteptăm în primii 2-3 ani după pierdere, atât noi ca adulți, cât și copiii noștri. Aceste informații ne ușurează parcurgerea acelor momente, a căror intensitate și durată diferă de la om la om.
2. Împărtășim poveștile de dor, ne ascultăm reciproc și, da, uneori plângem împreună, pentru că știm că după lacrimi urmează curajul. Ne spunem ori scriem povestea până când nu mai doare așa de tare. Descoperim că fiecare dintre noi poate fi sprijin pentru alt om, chiar dacă la început poate părea dificil să ascultăm povestea de dor a altcuiva. Facem exerciții de înțelegere a experiențelor și regăsire a identității proprii, contribuind la consolidarea încrederii în sine.
3. Între întâlniri, participanții vor avea anumite sarcini/ exerciții de făcut sau doar întâlniri informale în care să se poată sprijini reciproc. Aveți încredere că fiecare etapă a procesului de vindecare are rostul ei.

Acest grup este facilitat de specialiști bine pregătiți să fie acolo pentru fiecare participant în parte. Facilitatorii grupului
Claudia Pușcaru – “Sunt psihoterapeut de familie şi cuplu și îmi doresc să ajut oamenii să își găsească echilibrul. Și eu mi-am pierdut pierdut partenerul de viață acum 8 ani, am 2 copii mari acum și știu cât de important e să ai aproape pe cineva care să înțeleagă prin ce treci și să nu îți spună Treci peste, că ești tânără!”.
Lăcrămioara Ocunschi -” Sunt trainer și coach, pentru că îmi doresc o lume în care oamenii sunt mai empatici unii cu alții, mai ales în perioadele grele. Am aflat mult prea devreme cum e viața fără părinți și poate că de aceea m-am specializat pe managementul pierderii în SUA. Îmi doresc să dăruiesc tot ceea ce știu despre doliu și despre relații umane pentru a alina suferința și a readuce speranța în suflete.”

Contribuție financiară
Programul de suport oferă acces la 14 întâlniri adaptate în funcție de dorințele membrilor și menite să ofere fiecărui participant răspunsuri, îndrumare, ascultare, claritate asupra deciziilor, stărilor, planurilor. Există mai multe moduri de a contribui, în funcție de situația financiară a fiecărui participant. În formularul de înscriere veți putea opta pentru una din variante:
– o co-plată de câte 250 lei pe lună (1.000 lei în total).
– o altă sumă, cât își permite fiecare.
– gratuit

Pașii pentru participare
1. înscriere până pe 10 februarie 2021, exclusiv prin completarea acestui Formularul de înscriere https://forms.gle/gpLqtBy6MqBc6PVp7
2. discuție telefonică – specialiștii noștri vor suna pe toți cei înscriși pentru a afla mai multe despre situația fiecăruia. Facem acest lucru pentru că ne dorim ca grupul să fie cât mai omogen, iar participanții să aibă cât mai multe în comun ca așteptări și nevoi. Vă asigurăm că această selecție este necesară și benefică pentru toată lumea implicată și că analizăm compatibilitatea între ceea ce noi putem oferi și ceea ce dvs. aveți nevoie de fapt.
Până pe 12 februarie toți cei înscriși vor avea un răspuns, fie confirmarea alăturării la grup, fie recomandări pentru alte servicii mai potrivite.
3. Din 19 februarie pornim pe drumul vindecării inimii pline de dor. Cum? Cu blândețe și grijă. Împreună.

Te rugăm să recomanzi și să inviți la eveniment persoane cărora crezi că programul le-ar putea susține și îmbunătăți viața în urma pierderii partenerului sau partenerii.
Pentru mai multe detalii nu ezitati să ne scrieți.

Mai multe detalii și pe https://www.planurideviitor.ro/…/intre-dor-si-viitor…/

Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *